U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Menu

Verzenden en retourneren


Verzenden


Retourneren


Verzenden

Hoe komt mijn pakketje thuis.

Jou bestelling wordt bezorgd door een pakketdienst in Nederland en België. Grote, zware bestellingen worden per koerier bezorgd.  Uiteraard wordt je netjes op de hoogte gehouden over de status van jou pakketje. Hiervoor ontvang je van ons nadat je besteld hebt, een track-and-trace code.


Levertijd

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?

Van alle producten staat de levertijd aangegeven op de website. Wij doen er alles aan om uw product binnen deze tijd bij u thuis te krijgen. Helaas zijn wij ook afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten waardoor het mogelijk kan zijn dat toch sommige producten niet binnen de aangegeven tijd bij u thuis bezorgd kunnen worden. Vandaar dat deze levertijden slechts een indicatie zijn, en we deze niet met 100% kunnen garanderen.


Status

Hoe staat het met mijn bestelling?

Nadat je besteld hebt, krijg je van ons een mail met de orderbevestiging. Als het product op voorraad is wordt deze naar jou verzonden.

Bestel je 1 of meerdere producten, en zitten hier grote items bij zoals een douchewand, douchecabine, badmeubel, baden, tegels, of andere grote producten, die niet met een standaard pakketlevering worden bezorgd, kan het zo zijn dat deze in verschillende leveringen bij jou thuis aankomen.

Uiteraard doen wij er alles aan om dit te beperken, echter zijn we hierin ook afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten. Verwacht je een levering, dan adviseren wij jou om op de dag van levering op het afgesproken adres aanwezig te zijn om de goederen in ontvangst te kunnen nemen.


De bezorger komt langs maar ik ben niet thuis

Wat gebeurt er dan?

Moet je toch even de deur uit, of lukt het niet om thuis te zijn? Laat dan een notitie (bijvoorbeeld op je deur) achter voor de chauffeur zodat deze contact met jou op kan nemen. Zo voorkom je dat het pakket niet kan worden afgeleverd.

Belangrijk! Wordt er een douchewand, douchecabine, badmeubel, baden, tegels, of andere grote producten bij jou bezorgd, en u kunt deze niet in ontvangst nemen? Dan kan het zo zijn dat de producten niet bij jou worden afgeleverd. Helaas moet de levering dan opnieuw ingepland worden, en zijn hier extra kosten aan verbonden. In dit geval nemen wij contact met je op.


Bezorgmoment kiezen

Kan het ook op een andere dag geleverd worden?

Wil je liever dat we op een dag leveren wanneer het u uitkomt? dit kunt u invullen tijdens het bestelproces in het veld 'opmerkingen'. Je kan ook altijd even contact met ons opnemen hierover.


Verzendkosten Nederland en België :

Wat kost verzenden bij jullie?

De verzendkosten zijn per product verschillend. Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden en berekenen nooit meer dan € 50,00 in Nederland. Besteld u meer dan € 150,- dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht en bezorgen wij gratis! (uitgezonderd tegels).

Tijdens het bestelproces worden de verzendkosten altijd weergegeven. De verzendkosten worden als volgt bepaald:

Product tot 150 EUR boven de 150 EUR
Kleine pakketjes € 7,95 gratis
Grote pakketten € 19,95 gratis
Tegels € 49,95 € 49,95
België (kleine pakketjes) € 19,95 € 19,95
België (grote pakketten) € 39,95 € 39,95
Waddeneilanden Op aanvraag Op aanvraag


Mijn product is kapot bezorgd

Hey, dat is vervelend, dat gaan we oplossen!

Maak meteen een foto van het product en het defect en neem daarna contact met ons op. Dit kan je doen door te bellen op 085-049103 of ons een mail te sturen naar info@sanitairsupershop.nl. We verzoeken je om hierbij duidelijk je ordernummer hierbij te vermelden.


Ik wil mijn product retourneren

Ik ben er toch niet tevreden mee.

U kunt de artikelen die u bij ons hebt gekocht, tegen de voorwaarden hieronder retourneren binnen 14 kalenderdagen na ontvangst. U krijgt dan het gehele bedrag van het product terug, als je je houdt aan onze voorwaarden hiervoor.


Mag ik alles retourneren?

Bijna wel, maar we hebben wel wat regels:
  1. U kunt enkel producten retourneren binnen 14 kalenderdagen na ontvangst.
  2. Een product waarbij je zelf geprobeerd een gebrek te herstellen, wordt niet geaccepteerd.
  3. Stuur het product, voor zover mogelijk, in de originele verpakking terug.
  4. Vul het retourformulier juist en volledig in. Dit helpt voor een spoedige verwerking van je retour.
  5. De verzendkosten voor een retourzending zijn voor uw eigen rekening.
  6. Verbruiksartikelen zoals: lijm, voeg, kit, schoonmaakmiddelen en toiletblokjes waarvan de verpakking is geopend worden niet geaccepteerd.
  7. Artikelen die speciaal voor jou, op bestelling zijn gemaakt worden niet geaccepteerd.
  8. Douchewanden en douchecabines waarvan de verpakking is geopend. Deze zijn hierdoor niet meer te vervoeren.

Een bestelling retourneren

hoe doe ik dat?
  1. Plaats het artikel wat je terug wilt sturen in de orginele verpakking of een stevige kartonnen doos.
  2. Download het retourformulier hier en print deze uit.
  3. Vul de benodigde gegevens in op het (u kunt meerdere retourformulieren gebruiken als u dat wilt)
  4. Plaats het retourformulier in een envelop in de doos.
  5. Plak het retourlabel op de doos.
  6. Verzend het pakket naar ons. U kan zelf kiezen door welk koeriersbedrijf u het pakket laat verzenden. Let op! De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.

Retouradres:
SanitairSuperShop B.V.
Markerkant 10 132C
1316AL Almere


Geld terug

Hoe lang duurt dat?

We behandelen de teruggestuurde producten elke week, en storten binnen 14 werkdagen het bedrag terug aan u terug.



Waar storten jullie dat naar toe?
Dat hangt af van hoe je je bestelling hebt betaald:
• iDEAL: We storten het betaalde bedrag terug op je rekening.
• Creditcard: We storten het bedrag terug op je creditcardcardrekening. Neem voor meer informatie over terugstortingen met je creditcard contact op met je creditcard maatschappij.
• Bankoverschrijving: We storten het bedrag terug op uw bankrekening.