U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Menu

Service & garantie

klantenserice

Schade

Wordt jouw bestelling defect of met schade geleverd? Dat is natuurlijk heel vervelend. Een product wat je besteld hebt waarbij schade is opgetreden is nooit leuk!. Samen met het transportbedrijf en leverancier, doen we ons uiterste best om jou bestelling bij jou thuis in goede orde te bezorgen!

Indien een product opnieuw geleverd moet worden als gevolg van transportschade, fabricage fouten of defecten, zal SanitairSuperShop er alles aan doen om dit in een zo kort mogelijke periode te realiseren. We zijn echter wel afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten hierin. Ook onze leveranciers en fabrikanten zullen om bewijslast vragen van de defecte goederen. Wij vragen u dan ook om foto's hiervoor mee te sturen zodat het defect meteen beoordeeld kan worden.

Mocht er onverhoopt schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld dit dan zo snel mogelijk (binnen 48 uur) per mail aan ons, nadat u de schade heeft ontdekt. Dan kunnen wij onderzoeken hoe en wat er is gebeurd. Voor een spoedige afhandeling van uw schade, vragen we u de onderstaande stappen te doorlopen:

  1. Meld je schade via onderstaand digitale formulier.
  2. Maak 1 of meerdere foto's van de orginele doos zoals u deze heeft ontvangen.
  3. Maak 1 of meerdere detail foto's van de schade/defect.
  4. Vermeld hierbij duidelijk uw klantgegevens, en ordernummer.
  5. Omschrijf de schade en/of defect zo duidelijk mogelijk.

*SanitairSuperShop kan niet aansprakelijk worden gesteld, of kosten dragen die gemaakt worden door het inhuren van derden, die om welke reden dan ook, stagnatie ondervinden in de werkzaamheden als gevolg van deze schade.

Schade melden

* Verplichte velden

Garantie

De garantietermijn is verschillend per product. Bij elk product staat apart bij de specificaties vermeld hoeveel jaar fabrieksgarantie er op het product wordt gegeven. De garantie die wij verlenen is hetzelfde als die de fabrikant verleent. Wilt u aanspraak maken op deze garantie? Dan kan dat alleen als het product niet goed is, én u voldoet aan de volgende voorwaarden:

  1. U heeft het product op een normale manier gebruikt.
  2. Het product is niet kapot gegaan of beschadigd door normale slijtage.
  3. U heeft het product goed onderhouden.
  4. U heeft het product niet zelf kapot gemaakt of beschadigd.

Is uw product defect gegaan? Stuur dan uw service aanvraag naar klantenservice@sanitairsupershop.nl en vermeld hierbij duidelijk het defect. Onze medewerkers zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Heb je bij ons een product gekocht en is dit niet naar wens? Dan verwijzen wij je graag door naar de retourpagina en daar kun je alle informatie vinden over hoe je binnen 14 dagen het product kunt retourneren. 

Heb je iets bij ons gekocht en is het beschadigd of stuk toen je het product hebt ontvangen? Maak dan binnen 48 uur een schademelding via bovenstaand formulier of via de mail. 

Mail contact

Heb je een andere vraag? Dan kun je ook mailen naar klantenservice@sanitairsupershop.nl en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.