Schade | Mijn product is defect geleverd.
Wordt jouw bestelling defect of met schade geleverd? Dat is natuurlijk heel vervelend. Een product wat je besteld hebt waarbij schade is opgetreden is nooit leuk!. Samen met het transportbedrijf en leverancier, doen we ons uiterste best om jou bestelling bij jou thuis in goede orde te bezorgen!
Indien een product opnieuw geleverd moet worden als gevolg van transportschade, fabricage fouten of defecten, zal SanitairSuperShop er alles aan doen om dit in een zo kort mogelijke periode te realiseren. We zijn echter wel afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten hierin. Ook onze leveranciers en fabrikanten zullen om bewijslast vragen van de defecte goederen. Wij vragen u dan ook om foto's hiervoor mee te sturen zodat het defect meteen beoordeeld kan worden.
Mocht er onverhoopt schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld dit dan zo snel mogelijk (het liefst binnen 48 uur) per mail aan ons, nadat u de schade heeft ontdekt. Voor een spoedige afhandeling van uw schade, vragen we u de onderstaande stappen te doorlopen:SanitairSuperShop kan niet aansprakelijk worden gesteld, of kosten dragen die gemaakt worden door het inhuren van derden, die om welke reden dan ook, stagnatie ondervinden in de werkzaamheden als gevolg van deze schade.
Garantie | Mijn product is stuk gegaan.
De garantietermijn is verschillend per product. Bij elk product staat apart bij de specificaties vermeld hoeveel jaar fabrieksgarantie er op het product wordt gegeven. De garantie die wij verlenen is hetzelfde als die de fabrikant verleent. Wilt u aanspraak maken op deze garantie? Dan kan dat alleen als het product niet goed is, én u voldoet aan de volgende voorwaarden:
Is uw product defect gegaan? Stuur dan uw service aanvraag naar info@sanitairsupershop.nl en vermeld hierbij duidelijk het defect. Onze service medewerkers zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.